Information om helgens cup

Här kommer lite information om helgens cup i Mariestad.

Tyvärr finns inget fastställt spelschema då en eventuell play-offmatch för Mariestads A-lag kan ändra schemat för lördagen. Jag har lagt upp två alternativ av spelschema bland våra dokument på laget.se. Definitivt besked får vi fredag kväll.
Bland våra dokument finns även mer information om cupen.

Spelaravgiften är 995:- Vi har beslutat att lagkassan betalar 495:-/spelare. Då har vi fortfarande lite pengar kvar i kassan som vi tar med oss in i nästa säsong.
Vi betalar själva 500:-/spelare. Swish till mig på 070-4444078. I den avgiften ingår 2 lunch, 2 mellanmål, 1 middag och boende på hotell inkl. frukost mellan lördag och söndag. Sängkläder finns på hotellet.
Vi är 5 ledare som kommer sova med barnen på hotellet. Har ni frågor om boendet så är det bara att höra av er till mig.

Följande ”regler” gäller under hela cupen:

Laget håller ihop under dagen när det gäller tider för mat och mellanmål. Vi äter tillsammans det som serveras under helgen.

Vi håller sockerkonsumtionen till ett minimum. Mat och mellanmål serveras under båda dagarna. Behöver vi äta mellan måltiderna så äter vi något ”vettigt”. Vi hoppar över fika och godis så orkar vi bättre hela helgen.

Samling i Åse & Viste Arena Lördag 08:45
Har ni frågor är det bara att höra av sig.

Publicerad: 2020-03-04 14:17