Våra loger

Loge – Tängs Entreprenad

Loge Tängs Entreprenad är vår största loge i live-miljö och erbjuder en fantastisk sikt för 14 personer. Du bokar hela logen till en kostnad av 2 100 kr (inkl. entré-avgift), då har sällskapet även tillgång till Mötesrum Lars Andersson för att äta god mat eller hålla ett möte innan och under matchen. Vid de tillfällen som logerna inte är abonnerade är det fritt att köpa en stol för 150 kr/match (inkl. entré). Det finns ingen möjlighet att teckna säsongskort för enkilda platser i Tängs Entreprenad (vi hänvisar till Norra Logen).

Wertec-logen

Wertec-logen har 11 bekväma stolar och är placerad i arenans norra del. I denna loge kan du följa GIK’s offensiv under två perioder. Du bokar hela logen till en kostnad av 1650 kr (då ingår även entréavgifter). Vid de tillfällen som logerna inte är abonnerade är det fritt att köpa en stol för 150 kr/match (inkl. entré). I Wertec-logen kan du även köpa en säsongsplats för 2100 kr/säsong.