Generell

Oldboys

Vi är ett entusiastiskt gäng som aldrig riktigt kan släppa hockeyn, trots att vi främst har erfarenhet från juniornivå. Av säkerhetsskäl upprätthåller vi vissa grundkrav när det kommer till spelarnivå, och de flesta av oss har några säsonger bakom oss som A-lagspelare. Om du är intresserad av att delta och vara med oss, tveka inte att kontakta någon av de nedanstående kontaktpersonerna.

För information om träningstider, vänligen kolla in vårt veckovisa isschema. Du kan delta i upp till tre ispass innan du behöver lösa ett medlemskap. Vi inleder träningarna med en lätt uppvärmning, men sedan är det fullt fokus på att göra mål. Vi spelar enligt oldboys-regler, vilket innebär inga tacklingar eller slagskott.

MEDLEMSAVGIFTER OLDBOYS 2023/2024

1300:-/spelare (300:- medlemsavgift + 1000:- träningsavgift)

Spelare som är ledare/tränare i föreningen ges möjlighet att köpa seriekort för 600:- (ord.pris 1200:-)

Seriekortet ger gratis entre på A-lagets hemmamatcher.

Maila namn/adress/mobilnummer/personnummer (xxxxxx-xxxx) till kansli@grastorpsik.se

Bankgiro: 501-3669

Alla spelare måste vara medlemmar enligt klubbens policy. Då är du även försäkrad under träning o match.

Har du några funderingar går det bra att kontakta:

Christer Larsson: 070-586 34 14
christer.larsson@starsprings.com