Information om uppstart

Äntligen drar säsongen igång.
”Kreativ Is” rullar på i 2 tisdagar till sen startar ordinarie träningar.

Måndag 2/9 är vår första träning. Denna säsong tränar vi 3 pass/vecka. 2 av dessa pass är tillsammans med -07 och ett pass tillsammans med -09.

Än så länge ligger inga träningar uppe på vår laget-sida, än kan det bli ändringar, så jag väntar lite med att lägga upp dem. Ni hittar dock alltid ett aktuellt isschema på hemsidan.
Det är även dags att göra spelarregistrering för alla barn. Den hittar ni HÄR. (Vi är U12)

För de barn som fortfarande tränar andra idrotter så ser vi gärna att man fortsätter med dessa till de tar slut för säsongen. Valet är givetvis fritt men man behöver aldrig känna oron att bli ”bortvald” för att man inte varit med på alla träningar. Att träna olika idrotter är bevisat bra, så det ser vi bara som något positivt.

Under veckan träffas alla ledare för en uppstart. Vi kommer även fortsätta planeringsarbetet för vår cup 21/9. Vill någon av er vara med och hjälpa till med cup-planering så är det mötet på torsdag, hör av er för mer info.

Varmt välkomna till en ny säsong med GIK Team 08

Publicerad: 2019-08-18 18:55