Mycket information

Mycket har hänt senaste dagarna. Dagliga diskussioner om hur vi som förening ska hantera det som händer runt omkring oss.

Följande beslut har tagits:
-Årsfesten är inställd.
-Företagscupen som skulle varit kommande helg är inställd.
-Ungdomsavslutningen är inställd.

Idag har även beslutet tagits att säsongen slutar tidigare än tänkt.
Det betyder att fredagens träning blir vår sista för säsongen, på måndag stänger man av isen.
Vi kommer även meddela Lerum att vi inte har möjlighet att delta i deras cup på påskdagen.

Beroende på vad som händer med spridning, smittorisk osv. hoppas vi snart kunna samla killarna för att kunna summera och avsluta säsongen på ett kul sätt, på fredag blir det bara träning. Vi har tyvärr ingen möjlighet att hitta på något efter träningen, det får vi ta längre fram.
Förrådet ska tömmas efter fredagens träning, alla tar med sin utrustning hem under sommaren.

Föreningen har en ekonomisk förlust att hantera i och med att intäkter i form av företagscup och förtagsmässan i vår ställs in. För att råda bot på detta har det startats upp en frivillig omgång av pappersföräljning. Har ni eller någon ni känner behov av papper så är det bara att sälja på. Föreningen är oerhört tacksamma för hjälpen. Blanketten för pappersförsäljning finns under våra dokument, jag är ganska säker på att den även finns i pappersform i spelargången på anslagstavlan.
Beställingen ska vara kansliet tillhanda senast 25/3. Det går även bra att ringa in sin beställning.

Detta är vad vi vet idag. Jag hoppas inte jag glömt något.

Publicerad: 2020-03-18 21:31