#ALLATILLHALLEN ONSDAG KLOCKAN 19:00

På onsdag klockan 19:00 kommer hela Grästorp att stå stilla och gatorna vara tomma när en av GIKs viktigaste matcher går av stapeln i Åse & Viste Arena.

Hockeyettans absolut viktigaste match denna omgång spelas på onsdag klockan 19:00 i Åse & Viste Arena. Köping kommer på besök och rivaliteten har aldrig varit större. Att använda utrycket 6-poängsmatch i denna drabbning är minst sagt förenligt med matchens dignitet. Ryktet på stan säger att även i Köping är intresset för denna match megoröst, till den grad att krögarna i staden väljer att sända matchen live på bekostnad av stundande Champions League.

Nu gäller det att alla GIK-fans drar åt samma håll och stöttar laget i denna heta match. Att vi har fantastiska fans vet redan hockeysverige men att vi har de bästa fansen i landet ska vi visa dem tillsammans på onsdag. Se till att vara på plats och bidra till den magiska stämning som kommer råda i Åse & Viste Arena under onsdagskvällen!

Med vänliga hälsningar, Grästorps IK

Publicerades 2016-11-22