Andreas Appelgren klar för ett år till i GIK!

Vi kan mycket stolt presentera Andreas Appelgren som tränare för Grästorps IK ett år till!

För oss som förening betyder det otroligt mycket att vi får behålla Andreas Appelgren som tränare i Grästorps IK.

Dels för att få kontinuitet kring representationslaget och för klubben i stort. Utvecklingen vi har sett den gångna säsongen på spelare och alla runtomkring laget och föreningen i stort, har Andreas varit med och skapat med sitt utomordentliga ledarskap och som person.

Vi nådde sportslig framgång som resulterade att vi kvalade till hockeyettan! Vilket vi har som mål och ambition att nå inom snar framtid.

Vi är så otroligt glada och stolta över att Andreas Appelgren leder Grästorps IK representationslag även nästa säsong!

Publicerades 2024-04-19