”FJÄRDE RAKA KAFFE & KAKA” PÅ ONSDAG KLOCKAN 19.00

I det segerstim Grästorps IK nu är inne i med tre raka segrar väljer vi att citera Linus Tjulander " Vi ska ta fjärde raka kaffe & kaka"! Onsdagen den 26e oktober klockan 19.00 smäller det i Åse & Viste Arena när Surahammar kommer på besök.

Ett underbart citat som just du ska vara med och förverkliga nu på onsdag klockan 19.00! Grästorps IK är just nu det hetaste och enda laget i Hockeyettan Västra som har  en svit på tre raka segrar. Tänk vilka mäktiga scener det blir på onsdag i Åse & Viste Arena om vi tillsammans förlänger sviten till fyra raka segrar! Rubrikerna dagen efter kommer inte handla om Mariestad,de kommer inte handla om Skövde, utan de kommer handla om seriens hetaste lag Grästorps IK.

Så nu uppmanar vi alla,med betoning på ALLA, att ta sig till Åse & Viste Arena nu på onsdag klockan 19.00 och stötta våra hjältar i jakten på "Fjärde raka kaffe & kaka"!

Med vänliga hälsningar, Grästorps IK

Publicerades 2016-10-24