Fredag 28 september gör Marita sista dagen på jobbet efter exakt 27 års anställning.

Grästorps I K vill tacka dig Marita för allt jobb som du lagt ner under alla dessa år.

Att vara kanslist i en förening och speciellt i en hockeyklubb är inget lätt jobb, men du har skött det med bravur. En intervju med Marita kommer att göras på Hemsidan då vi kan få ta del av hur hennes tid har varit i Ishallen alla dessa år.

Dessutom kan klubben glädjas åt att Marita tackat ja till att ingå som ledamot i styrelsen. Detta är en mycket lyckad lösning för klubben då Marita sitter inne med stora kunskaper vad gäller kontakter med förbund, föreningar, rutiner med olika former av ansökningar med mera.

GRÄSTORPS I K önskar dig ett härligt pensionärsliv med många härliga resor till Ullared och Tyskland

Publicerades 2018-09-27