FREDAGSMATCH KICKAR IGÅNG HOCKEYETTAN VÄSTRA VÅR MED STOR FÖRFEST INNAN MATCHSTART

Vårt kära A-lag kickar igång vårserien mot Surahammar fredagen den 6e januari klockan 16:00 i Åse & Viste Arena! Vad passar bättre än att ha en stor förfest tillsammans innan matchstart i foajén samt i restaurangen med alkoholservering?

Nu är det dags för säsongens andra fredagsmatch och vi kommer alla ihåg vilken succé det var senaste gången innan matchen ute i foajén och restaurangen med både alkoholservering samt tilltugg! Nu kör vi samma koncept i fredagsmatchen den 6e januari hemma mot Surahammar.

Matchstart är satt till 16:00 men se till att vara på 2017 års kanske största fest innan pucken släpps i Åse & Viste Arena. Biljettluckorna öppnar redan klockan 14:30 och våran fantastiska serveringspersonal står redo för att ge er en service i världsklass.

Nu hjälps vi åt för att vårat favorittippade Grästorps IK ska nå det allsvenska kvalet som stundar i mars månad. Stöd grabbarna på plats i Åse & Viste Arena fredagen den 6e januari klockan 16:00!

Med vänliga hälsngar, Grästorps IK

Publicerades 2017-01-04