Fullt lag i vårt ekipage!

På lördag går årets Karneval av stapeln under festivalveckan. Då ser vi gärna att alla GIK-spelare medverkar i vårt ekipage. Vi kommer tillsammans med alla övriga #moveit-anslutna föreningar att försöka skapa ett gigantiskt stort ekipage för att propagera för fler barn i rörelse. Vi kommer spela musik, dela ut ballonger och försöka locka med barn som står som åskådare in i vårt ekipage. Vi ser givetvis att en förening som GIK är väl representerade i tåget. Ta på er GIK-kläder, hockeyutrustning, rullskridskor, ja allt som kan göra reklam för hockeyn, och kom till skolgården 16.45. Sprid vidare till alla ungdomslag.

Publicerades 2014-08-05