GIK Tjejhockey

Vi vill att alla föräldrar till de tjejer som varit med under höstens tjejhockey kommer till föräldramöte. 15 Januari kl. 19:00 Restaurang Linjemontage (Vån 2) Åse och Viste Arena Grästorp.

Mötet kommer handla mest om hur ni tycker att det funkat. Hur har tjejerna upplevt det? Vad säger de efter träningarna? Ska vi fortsätta med detta?

Om vi ska kunna ha möjlighet att erbjuda tjejer att spela hockey till de som inte vill spela i mixade lag, behöver vi hjälpas åt allihop kring laget och stötta tjejerna så mycket vi bara kan.

Därför behöver vi titta på organistationen runt själva laget. Vem gör vad?

I de befintliga lagen finns en ansvarsfördelning med Lagledare, Tränare, kioskansvarig, cupansvarig, sisu ansvarig, Materialare, Försäljningsansvarig, Ungdomssektion etc.

Om vi har tänkt att fortsätta med tjejhockeyn så behöver vi hjälpas åt med detta. nu behöver vi inte täcka upp alla poster som det görs i de övriga lagen ännu, men vi behöver ändå fördela ut vissa poster som Lagledare, tränare, ismaskin

Grästorps IK är ju en helt idiell verksamhet där vi alla hjälps åt inom lagen och inom klubben.

MVH

Anna-Karin och Jerker