GIK-TV lever vidare

Till alla er som senaste dagarna mötts av nyheten att GIK-TV lagts ner kan vi meddela att så är INTE fallet.

En mycket händelserik vecka ligger nu bakom oss. Enkronan blev en succé och sopade banan med alla tidigare rekord. Vi passar på att rikta ännu ett tack till alla sponsorer och er som besökte matchen. Just er i kombination gör föreningen GIK starkare inför kommande prövningar.

Niklas och Jonas har valt att avsluta sitt samarbete med föreningen, men det stoppar oss inte att fortsätta sända våra hemmamatcher. En ny styrka tar vid där de avslutade och vi laddar nu för att kunna sända söndagens match mellan GIK och Forshaga IF från Åse & Viste Arena.

Vi passar på att tacka Niklas och Jonas för de arbete de lagt ner i föreningen och önskar dem lycka till med framtida uppdrag.

Till er som följt GIK-TV via deras unika Facebook beklagar vi att den försvann utan förvarning. Vi hänvisar nu till GIKs officiella Facebook. https://www.facebook.com/grastorpsik/

Nu ser vi fram mot en spännande avslutning på säsongen, det är många skridskoskär kvar innan våren tvingar ut oss ut till ljus och värme. Vi är fullkomligt övertygade om att tillsammans är vi starka, starkare än någonsin. Vi ligger inte på latsidan och vårt GIK-hjärta klappar hårdare än någonsin.

Väl mött.

Grästorps IK styrelse gm. Joakim Eriksson, Ordförande