GRÄSTORPS IK MOT ALLETTAN NU PÅ ONSDAG KLOCKAN 19:00

På onsdag klockan 19:00 tar vi emot Kumla HC i Åse & Viste Arena. Nu går vi för att nå Allettan och vi behöver ert stöd på plats i vår borg. #ALLATILLHALLEN

Endast tre hemmamatcher återstår innan Allettanracet är avgjort och Grästorps IK är i allra högsta grad inblandat i kampen för att nå de åtråvärda platserna. Laget har aldrig varit bättre än vad de är nu och stödet från läktaren är ovärderligt och betyder mer än någonsin. Därför är det otroligt viktigt att vi sluter upp i Åse & Viste Arena nu på onsdag klockan 19:00 och stöttar våra grabbar i kampen om att nå Allettan.

Ta med hela familjen, prata med grannarna, ring era vänner och gör allt i er makt för att skapa den hockeyfest hela Grästorp suktat efter under alla dessa år. Med andra ord se till att vara på plats i en av historiens viktigaste matcher för vårt kära GIK.

#ALLATILLHALLEN

Med vänliga hälsningar, Grästorps IK