Grästorpsgalan 2018

Då var premiären för Grästorpsgalan över för Kommunanstälda, företag och föreningar 2018.

Gauthiod och Grästorps I K stod för arrangemanget och det var drygt 100 personer från dessa båda föreningar som på olika sätt var engagerade. Här kom verkligen "Grästorpsandan" för ideellt arbete fram som Grästorpare alltid är kända för.

För att ett så här stort arrangemang skall fungera så behövs det naturligtvis eldsjälar som har huvudansvaret för tillställningen så att det blir det där lilla extra.

På eftermiddagen serverades kaffe för ca 500 personer som hade föreläsning i Bollhallen.

På kvällen serverades trerätters middag med Scotts som underhållare.

Eldsjälar för detta arrangemanget var Anna Broberg och Fredrik Nycander. Dessa eldsjälar skulle dock slockna om det inte hade varit för alla underbara Gauthiodare och Gikare som kom mangrant efter arbetslistorna som var uppgjorda och gjorde ett KANONJOBB. Så STORT TACK till alla som var där några timmar allt ifrån torsdag eftermiddag och sen lördageftermiddag.

Leif o Kjell

Publicerades 2018-10-25