HEMMAPREMIÄR

På fredag klockan 19.00 i Åse & Viste Arena går våra hjältar ut på isen. Se till att vara på plats för att inte missa det nya fräscha introt och mycket annat i arrangemangsväg som Grästorp aldrig tidigare sett maken av!

Vad har ni då att se fram emot när vi fyller Åse & Viste Arena på fredag?

Till att börja med så kommer vi ha ett helt nytt intro som spelarna har sett fram emot under hela den tunga försäsongen att få komma ut till. Vi kan lova att ni inte vill missa det! När spelarna har gjort entré på isen så kommer samtliga spelare i de båda lagen att ställa upp sig på varsin blålinje öga mot öga.

Därefter kommer först ett nytt pris att delas ut till den ideellt jobbande GIKare som under försäsongen utmärkt sig med ett extra hårt arbete utanför isen för Grästorps IKs räkning. Priset som ska delas ut är "Årets Sommarkämpe 2016" och prisutdelare är ingen mindre än styrelseordförande Joakim Eriksson.

När detta pris är utdelat framför er i publiken och spelarna på isen så är det dags för kvällens nästa höjdpunkt, då ska nämligen självaste Pandora framföra den svenska nationalsången inför ett fullsatt Åse & Viste Arena. Vem vill missa det?

Som pricken över i:et är under detta heta derby hockeyettanprofilen tillike journalisten Mikael Mjörnberg på plats i Åse & Viste Arena. Mikael kommer under pauserna att vara expert i den nya GIK-studion ute i foajén. Programledare kommer att vara Petter Johansson. Dessa två herrar kommer att diskutera allt om matchen samt ge er analyser och mycket annat smått och gott.

Efter matchen och förhoppningsvis 3 poäng rikare så tar inte kvällen slut. Då kommer en utav årets största fester att äga rum på Algots. Där kommer Pandora att uppträda på scen och bjuda på en riktig hockeyfest!

Se till att vara i Åse & Viste Arena i god tid! After Worken drar igång redan klockan 17.30. Dessutom skulle vi vilja be er om att vara på läktarna klockan 18.45 så ni inte missar det nya maffiga introt!

#ALLATILLHALLEN fredagen den 23e september klockan 19.00!

Publicerades 2016-09-20