HENRIK SKOGLUND ÄR KLAR

Henrik Skoglund är klar för GIK-podden!

GIK-podden kan stolt meddela att nästa gäst i podden inte är någon mindre hockeyettanskribenten Henrik Skoglund. Henrik är bland annat den som tippar hela hockeyettan och har ett mycket brett kunnande gällande serien. Dessutom är Henrik en frekvent bloggare på hockeyettan, en blogg som vi starkt kan rekommendera er att läsa.

Podden kommer att spelas in i Jönköping där Henrik till vardags bor och verkar. Söndagen den 11e september rullar en full bil med podsugna GIKare in i Jönköping för att ta sig an Skoglund. Efter podinspelningen tillsammans med Henrik så njuter vi av matchen mellan HC Dalen – GIK även det förhoppningsvis i Henriks sällskap.

– Riktigt skoj för podden att en så kunnig person som Henrik väljer att vara med. Vi ska heller inte glömma att efter Henrik varit med så är det dags för Mikael Mjörnberg att gästa oss i podden. Vilken uppställning vi har de kommande två podavsnitten, säger Niklas Karlsson från Matchsektionen.

Publicerades 2016-09-05