HOCKEYFEST PÅ ALGOTS

Fredagen den 23 september har A-laget hemmapremiär i Åse & Viste Arena. Kvällen fortsätter med Pandora på Algots direkt efter matchen. Festa till det med spelare, experter och kändisar på årets hockeyfest!

Pandoras lista med hits kan göras lång med bla. "Trust Me" , "Tell the World" ,"Don't You Know" ,"One of Us" mfl.

På scen kommer ni även kunna se LA RUSH & SANNANDA som är en Funky/Dream-House, Vocal-Trance duo från Göteborg www.larush.se

Kvällen kommer bli magisk, en härlig hockeyfest efter ett derby mot Mariestad, kan det bli bättre?

STORT "öltält" på utsidan av restaurangen!

Köp era förköp redan idag SWISHA till nummer 1230337030, märk inbetalning med ert namn, pris 150kr

Glöm inte att dela och sprida detta så att alla GIKare får chansen att ha en oförglömlig natt!

Publicerades 2016-09-20