INSPIRATIONSKVÄLLEN – INSTÄLLD!

INSPIRATIONSKVÄLLEN I SAMARBETE MED SISU INSTÄLLD.

På tisdag skulle Kristina Landgren Carestam före detta förbundskapten för både Dam o Herrlandslaget i i Innebandy kommit till Arenan och föreläst om ledarskap och organisation. Kristina har stor erfarenhet om dessa ämnen och var tänkt som en inspirationskälla för att stärka våra ledare i arbetet med våra ungdomar.

Naturligtvis kommer vi att försöka få till oss Kristina vid ett senare tillfälle. Återkommer med datum så snart läget förbättrats med Coronaviruset/Convid-19. Tänk på att den här kvällen är viktig för ALLA som jobbar med våra ungdomar så vik den kvällen när du ser vilken dag det blir. Du kommer att bli kallad. Naturligtvis är sektionsfolk och medlemmar välkomna också. Kan säga att det händer mycket inom Svensk Hockey just nu vad gäller utbildningen av våra ledare och spelformer.

Halvplan högre upp i åldrarna 3 mot 3 på 1/4 plan m.m. Vad innebär detta för oss??? Hur skall vi jobba för att utveckla vår klubb ännu mer. Här har du nu chansen att tycka till. Bättre vi diskuterar detta i organiserade former än i korridoren.
Kvällen var tänkt att inspirera våra ledare i sitt ledarskap och några frågor som skulle belysas extra var (är).

• Hur får vi kvar våra Ungdomar längre i vår idrott?
  • Hur skall vi utveckla flick o damhockeyn i klubben?
  • Hur utvecklar vi vår VIKTIGA U sektion i klubben?

Vi ser nu fram mot ett nytt datum.
Grästorps I K / Sisu

Publicerades 2020-03-13