Joel stannar

Sportsektionen kan mycket glädjande meddela att en viktig pusselbit är på plats i årets lagbygge. Det är vår egen Joel Nyberg som har bestämt sig för en fortsättning.

Joel har inte kunnat bestämma sig tidigare pga sin arbetssituation bland annat men detta har nu löst sig.

Vi som jobbar med laget är mycket glada för detta eftersom Joel kommer att bli en väldigt viktig kugge inte minst tack vare sina ledaregenskaper och även en mångårig rutin från spel i vår kära förening. Alla som följer laget vet att Joel alltid ger 100% och lite till både på och utanför planen.  Såna killar är jätteviktiga inte minst denna säsongen när det ansluter många nya unga killar till laget.

Tyvärr ligger Joel lite efter med försäsongsträningen pga ovanstående omständigheter men han tränar stenhårt sen ett par veckor tillbaka och vi är övertygade om att en seriös kille som Joel snart är ikapp träningsmässigt.

I närtid kommer det att läggas ut texter både från senior och junior håll som beskriver lite hur vårt arbete under sommaren har fortlöpt under rådande omständigheter.

Ha en fortsatt trevlig sommar och väl mött i hallen frampå.

Publicerades 2018-07-19