KÄRA SYSTRAR OCH BRÖDER TIDEN ÄR KOMMEN, LÖRDAG KLOCKAN 16.00

Det väntas många skövdesupportrar till Grästorp under Lördagen enligt rapporterna. Nu är det dags för oss GIKare att visa vilka som regerar i Åse & Viste Arena. Ge ditt stöd till GIK på plats!

På lördag klockan 16.00 vill vi be er GIK-supportrar att stötta laget genom att skrika, jubla, klappa händerna, slå i trummor, ja allt som gör att bortaklacken framstår som en liten färgklick i rymden. Vi ska helt enkelt visa att vi har de bästa fansen i Skaraborg!

Laget kommer att ge allt för att alla Grästorpare skall känna stolthet och glädje, men också ett fullpumpat hjärta slåendes med 3 poäng som slutdestination. Var med oss på plats i Åse & Viste Arena lördag klockan 16.00 i årets viktigaste match tillika heta derby!

Med vänliga hälsningar, Grästorps IK

Publicerades 2016-11-04