Martin Berntsson har skrivit på

Martin har valt att skriva på för dom kommande två säsongerna.

Martin är en spelare som besitter dom mesta egenskaperna när han får allt att stämma. Nu hoppas vi att Martin skall ta ytterligare ett eller två steg i sin utveckling under de kommande säsongerna.

Med Martins egna ord …

… om varför han skrev på igen:

Det är en riktig go grupp och alltid kul att komma till träning och match så valet att skriva på var inte så svårt.

… om säsongen som var:

— Är väl inte jättenöjd med min egen insats. Hade väl önskat ta ett större steg.

— Som lag gjorde vi stora framsteg under säsongen och växte mer och mer ju längre säsongen gick.

… inför nästa säsong:

— Säsongen som kommer hoppas och tror jag kommer bli riktigt bra. Vi ser ut att få en riktigt stark trupp som kommer att stå sig bra och de andra lagen kommer få prestera riktigt bra om de ska rå på oss

— För egen del ska jag göra allt jag kan för att få ytterligare förtroende och bli mer delaktig i lagets framgång.

Publicerades 2019-04-30