MELLANDAGSFIGHTEN NU PÅ ONSDAG KLOCKAN 19:00 HEMMA MOT HC DALEN

Då var det dags för en av årets roligaste matcher i Åse & Viste Arena! Mellandagsfighten äger rum nu på onsdag klockan 19:00 mot HC Dalen.

Se till att vara på plats i Åse & Viste Arena och stötta vårat kära A-lag som möter Jönköpings stolthet HC Dalen klockan 19:00 på onsdagskvällen. Låt oss visa grabbarna i laget att vi alla är stolta över vad dem har presterat 2016 och ge dem den rätta skjutsen in i 2017. #ALLATILLHALLEN

Det kommer att vara reducerade priser på biljetterna till mellandagsfighten vilket innebär att en vuxenbiljett endast kostar 50 kr samt att pensionärer och barn under 18 går in gratis. Självklart gäller säsongskort och fribiljetter precis som vanligt.

Se nu till att vara på plats onsdagen den 28e december klockan 19:00 när mellandagsfighten går av stapeln!

Med vänliga hälsningar, Grästorps IK

Publicerades 2016-12-25