NU GÄLLER DET!

Först och främst vill jag tacka alla er som sliter så hårt med enkronan med ”VÅRAN” klubbchef Joakim i spetsen och som har fått ihop över 566 enkronor i skrivande stund.
Skall vi nu få full utdelning av deras slit för GIK så är det nu upp till DIG som spelare, ledare, förälder, sektionsmedlem och supporter att först och främst gå dit själv.

DU skall dessutom se till att bjuda med några. Du behöver inte bjuda de du tar med på något. Det är fri entre och dessutom får alla som går in en lott gratis. Den kan man blandannat vinna en fyrhjuling, motorsåg m.m. på.

Hur svårt kan det vara att gå dit själv och ha med 5 personer, det betyder i dagens läge över 3000 kr till klubben. Tänk vad lotter som behöver säljas för att få ihop 3000 kr för att du bara skall ta med 5 st och gå dit. Det är just du som är skillnaden om vi skall fylla hallen, tänk på det.
Därför vädjar jag som ordförande av hela MITT HJÄRTA att du kommer och har med dig ett gäng.
KJELL ANDERSSON

Publicerades 2020-02-20