Opening Ceremony 2016/2017

Missa inte chansen att tillsammans med A-laget öppna säsongen 2016/2017. Tisdagen den 2/8 2016 Åse & Viste Arena

Vill du se vårt nya A-lag presenteras av mediemogulen Petter Johansson? Då skall du infinna dig på Åse Viste Arena tisdagen den 2 augusti kl 18.00.

Opening Ceremony 2016/2017 bjuder på ett helt unikt arrangemang där Ordförande och våran kära maskot Algot besöker isen för att tillsammans med Petter presentera hela A-laget. Det kommer att bjudas på en presentation av spelare för spelare och tränare för tränare som du inte vill missa.

När samtliga spelare och tränare har presenterats så kommer GIKs nya Ordförande att hålla ett tal till alla i klubben. Därefter förklarar han säsongen 2016/2017 öppnad.

Efter introduktionen av spelare och tränare kan du njuta av A-lagets första riktiga träning på is med alla nya och gamla stjärnor. Vill du se den förre KHL-målvakten Nikita Davydov glänsa i målet eller vill du njuta av Carl-Johan Svenssons delikata puckbehandling är denna kväll ett måste!

Det kommer även finnas möjligheter att köpa medlemskap och säsongskort samt trevliga lotter under denna kväll. Givetvis håller även kioskerna öppet. Vi vill också på peka att det är fri entré och att dörrana kommer att hållas öppna från och med klockan 17.30.

Visa ditt stöd för GIKs A-lag genom att inte missa Opening Ceremony 2016/2017!

Datum: Tisdagen den 2/8 2016

Tid: 18.00