Säsongen 19/20 pristagare

Eftersom årsfesten blev inställd, så väljer vi nu att redovisa säsongen 19/20 pristagare.

Vi börjar med att presentera pristagarna för representationslaget:

MVP: Simon Zurawski

Simon är en trygg målvakt som kliver fram match efter match och vinner matcher för laget.

Bästa back: Rasmus Berntsson

Rasmus visade i fjol med sitt spelsinne att han är något extra. Stor tung back att möta med ett bländande spelsinne.

Rasmus är fortfarande junior men har redan tagit steget att vara en ledande back!

Bästa Forward: Dmitri Iskornev

Dmitri visar år efter år med sin fina skridskoåkning, spelsinne och handleder utav guld att han är något extra.

Årets komet: Gustav Svensson

Gustav klev fram och visade bländande ledaregenskaper och visade vägen för laget i många matcher som första året som seniorspelare. Han var aldrig rädd för att offra sig för laget.

Årets poängplockare: Tobias Henriksson

Tobias var den notoriska poängplockaren som gick in 110% i varje byte vilket  gav resultat.

Grästorps IK genom sportsektionen gratulerar alla pristagare!

I morgon presenteras J 20 pristagare

Publicerades 2020-08-06