Styrelsen informerar!

Styrelsen vill informera om att Joakim Nilsson som har varit anställd i föreningen som Klubbchef/kanslist väljer att avsluta sin tjänst hos oss i Grästorps IK. Joakim avslutar sin tjänst 31/7. Vi i styrelsen och hela GIK kan nog stå bakom att Joakim betytt oerhört mycket för oss och att på ett positivt sätt utvecklat föreningen till en del av det den är idag.

Joakim kommer finnas till hands och vara en värdefull tillgång fast på ideell basis då han om någon vet hur viktigt det är med socialt engagemang. Vi ser med tillförsikt fram emot många år tillsammans i ishallen och önskar honom lycka till i det yrkesliv han har framför sig.

Från mig i synnerhet önskar jag dig det bästa i livet.

Så till en god nyhet.

Efterträdare till tjänsten som kanslist i Grästorps IK har vi jobbat lite på och är mycket glada över att kunna presentera Mattias Karlsson som tackat ja till tjänsten. Mattias är en mycket omtyckt person och är tränare, Ordförande i ungdomssektion samt även ansvarig för hockeygymnasiet i Vara. Mattias tillträder sin tjänst 1/8.

Han kommer se till att bära fanan efter Joakim på ett alldeles utmärkt sätt och vi önskar honom stort lycka till och vi ser fram emot att jobba tillsammans och göra GIK ännu bättre in i framtiden.

Morten Johansen

Ordförande i Grästorps IK