TOPPMATCH NU PÅ ONSDAG I ÅSE & VISTE ARENA KLOCKAN 19:00

På onsdag klockan 19:00 kommer serietrean Arboga på besök i ÅVA. GIK har ryckt undan i täten av Hockeyettan och Arboga är därmed piskat att vinna för att inte hamna allt för långt efter. #ALLATILLHALLEN

Grästorps IK leder Hockeyettan, Grästorps IK har vunnit samtliga matcher i Hockeyettan, Grästorps IK har bäst statistik i Hockeyettan, Grästorps IK har poängkungen Carl-Johan Svensson, Grästorps IK har den ryska tränaren Sergei Joukov, Grästorps IK har den bästa publiken, med andra ord missa inte matchen mot Arboga onsdagen den 18e Januari klockan 19:00 i Åse & Viste Arena!

#ALLATILLHALLEN

Har du inte möjlighet att vara på plats i Åse & Viste Arena så sänder GIKTV matchen live! Ni hittar matchen via länken nedan:

Grästorps IK – IFK Arboga

Med vänliga hälsningar, Grästorps IK