TVÅ NYA SPELARE FÖRSTÄRKER LAGET!

Grästorps Ik har valt att ersätta dom spelare som man av olika anledningar förlorat under säsongen, när man nu går in i slutfasen av säsongen. Våra tidigare års erfarenhet säger oss att vi behöver en bred trupp om säsongen ska få ett lyckligt slut. Vi kan nu därför presentera dom två senaste spelarna som valt att slutföra sina säsonger i GIK dressen . Det är två bekantingar som vi har bra koll på och dom på oss. Oscar Josefsson och Linus Tjulander från Dalen. Oscar va hos oss i slutet av förra säsongen och visade sina kvaliteter. Tyvärr blev Oscar sjuk och kunde inte bidra på det sätt vi och han hoppats på. Linus va hos oss för några år sedan och även han fick säsongen förstörd av skador och sjukdomar. Båda är nu riktigt sugna på komma tillbaka och visa Grästorps publiken sina bästa sidor. Båda beräknas komma till spel nu på Söndag hemma mot Osby. Vi hälsar båda varmt välkomna tillbaka till Grästorps Ik.
\ Sportsektionen

Publicerades 2020-02-14