VI HAR GJORT DET IGEN

Så var julfesten i Bollhallen för företag, kommun och föreningar över för den här gången.

Vi startade upp onsdag kväll med att lägga in golv i hela Bollhallen. Torsdag förmiddag bord och stolar upp. Vid middagstid tog pyntning uppsättning av mysbelysning vid. Dukning för lilla julbordet ca 130 personer vid. 18.00 mingel och baren öppnar. 19.00  står Julbordet färdigt. Kvällen avslutas med städning och diskning m.m..

Fredag morgon städ och mer bord och stolar fram. Ca 330 personer på stora julbordet. Samma procedur igen fast i större skala. Avslut 01.00 med festen därefter en del uppstädning till fram på småtimmarna.

Lö morgon 9.00 nedmontering och packning av stolar och bord. Diskning, transport av sopor och glas till soptippen.  12. 00 Maskinskurning av golvet. 16.00 Upptagning av golv.

54 timmars jobb över.

Tack ALLA medlemmar som gjort detta möjligt.
Alla har varit så positiva och verkligen gjort ett kanonjobb. Den ”Eventgrupp” där Gauthiod och GIK samarbetar har blivit ett riktigt lyft för båda föreningarna och nästa uppgift blir företagsmässan den 18 april i Åse o Viste Arena.

Leif Hermansson ordf. Gauthiod

Kjell Andersson  ordf. Grästorps I K