Victor Lindman är klar!

Från 2017 till 2023 producerade Victor makalösa knappa 300 poäng i division 2, på nästan hälften så många matcher. Förra året spelade han i Alvesta i Division 1 södra och visade sin kvalite även där. Han ledde sitt lag till playoff mot allsvenskan och var bofast hela säsongen i deras ledande kedja och stannande på dryga 1 poäng per match, vilket är riktigt bra siffror i en väldigt bra serie.

Vi i Grästorp är oerhört glada att han väljer spel hos oss och förhoppningsvis kan hjälpa laget att göra en ännu bättre säsong än den som varit!

Några frågor till Victor:

Varför Grästorps IK?

⁃              För att Grästorp har något på gång och jag vill vara med att ta steget och vinna. Det passade bra in i livet att komma iår.

Vem är du som person och spelare?

⁃              Som person är jag ganska lugn utanför isen, rätt öppen. Som spelare så är jag offensivt lagd.

Något du vill säga till Grästorpspubliken?

⁃              Kom, det blir en kul sista match!

Välkommen Victor!

Publicerades 2024-05-01