viktig information

Strategidagen flyttar till söndag.

Vår mycket viktiga Strategidag närmar sig med stormsteg, samtidigt startar en viktig kvalserie för A-laget. Tyvärr sker en förändring i A-lagets spelschema och vår första kvalmatch flyttas hastigt från söndag till lördag. Det gör att vi nu väljer att flytta Strategidagen till söndag den 6 mars. Vi är väl medvetna om att det kan uppfattas som oseriöst, men vi har inget alternativ och inget vi kan styra över. Det är av största betydelse att vår föreningsutvecklare och A-lagstränare Henrik Alfredsson medverkar under Strategidagen, men han måste också styra våra trupper till seger i Avesta. Vi ser inte heller några möjligheter att flytta Strategidagen framåt i tiden, allt för många kollisioner och vi förlorar viktig arbetstid inför ett stundande Årsmöte.

Välkomna till Kulturhuset på söndag, kl 9-15.

Publicerades 2016-03-02