Vill du spela juniorhockey på högnivå?

Grästorps IK söker nu juniorspelare för att spela juniorhockey på hög nivå, J18 div 1.

Vi är en klubb på en liten ort vilket kan bidra med ett lugn och stora utvecklings möjligheter.

Vi satsar på att utbilda våra junior med kompetenta ledare och en härlig gemenskap i laget.

Vi kan dessutom erbjuda hockeygymnasium på Lagmansgymnasiet där vår a-lagstränare Christopher Hamell är lärare.

Christopher har den näst högsta utbildningen i utbildningsstegen på Svenska Ishockeyförbundet.

Vi hjälper även Christopher så han också ska kunna titulera sig elittränare. Givetvis finns det även möjlighet att slå sig in i vårt representationslag med siktet inställt på hockeyettan.

Förra säsongen hade vi hela tio juniorer som fick prova på att träna med dem och fem fick äran att representera a-laget.

Är du född 2004-2005 så är du välkommen till en klubb med stora ambitioner som sätter personen och spelaren i centrum!

Kontaktpersoner juniorsektionen:

Jennie Sterner