Årsfest

Se utskicket nedan. Anmäl er till Lisa eller kansliet. Vi syns på årsfesten:-)

Årsfest/jubileumsfest 16/4 2016 Samla ihop alla föräldrar i ert lag och anmäl er till årsfesten… Ni kan förfesta i foajen tillsammans från 17.30 och festen startar kl 19.00. Ni alla som har arbetat så hårt under året för att våra ungdomar ska få ha kul och spela hockey ska nu tillsammans få ha en hel festkväll tillsammans. Vi arrangerar denna fest för ER, ni alla som helt ideellt arbetar med våra barn, därför vill vi att alla ledare och föräldrar i ungdomslagen kommer. Ni kan boka er i hela gäng och sitta tillsammans eller enskilt! Förra året var de flera årskullar som bokade sig lagvis och hade en toppenkväll!
Så låt oss avrunda säsongen med en rejäl Klubbfest, det blir trerätters, underhållning, prisutdelning och dans natten lång… Jag hoppas verkligen att just du och ert lag kommer! Så… Ta tag i att marknadsföra festen till alla föräldrar i ditt lag och anmäl er!!! Antingen till mig på tel 0722012182 eller till kansliet. Jag hoppas verkligen ni kommer, det är för ER vi arrangerar festen!
Hoppas på många sms/samtal under veckan! Ha det gott
/ Lisa Andersson

Publicerad: 2016-03-30 16:23