ENKRONAN

24/2 går årets ”ENKRONAN” av stapeln. Matchen spelas mellan GIK och Bäcken HC. Ni som besökt ENKRONAN-matchen tidigare år vet att det är en match med ”extra allt”. Åse Viste Arena fylls med ca: 1100 personer som förutom själva matchen blir underhållna på alla tänkbara sätt. Inträdet är gratis för ALLA, inträdet betalas istället av de sponsorer som anslutit sig till ENKRONAN.

Text från hemsidan:
-Enkronan är en sponsorprodukt för alla företag och privatpersoner. Fördelen med Enkronan är att det är en relativt liten insats för sponsorn, men ger ett mycket stort bidrag till klubben. Under Enkronan-matchen betalar du och övriga sponsorer entrén för all publik. Som sponsor betalar du 1 kr per åskådare. (Max 1100:-/anmäld ”enkrona”)

Lika viktigt som att hitta sponsorer är att vi alla tar oss till Åse Viste Arena 24/2. Når vi 500 sponsorer betyder det att varje besökare som passerar entrén är värd 500:- för klubben.

Har du möjlighet att bidra så registrera dig som ENKRONAN-sponsor på formuläret på hemsidan, eller på de lappar som ligger runtom i hallen. Man kan registrera sig som företag, som privatperson, som grupp t.ex. familj, arbetskamrater osv.
Ta gärna med några lappar och få kompisar, arbetsgivare eller släkten att registrera sig som sponsorer. Varje sponsor och besökare är lika viktig.

Frågor besvarar jag mer än gärna 🙂

Publicerad: 2019-02-19 16:51